Servìtziu linguìsticu sardu

Data evento: 29/09/2014 Luogo: Municipio - Aula consiliare Categoria: Manifestazioni culturali

Torradu a abèrrere su Servìtziu linguìsticu sardu.
Si informat ca, gràtzias a unu finantziamentu retzidu dae s'Unione de is Comunus de sa Badde Bàscia de su Tirsu e de su Grìghini cunforma a sa Lei 482/1999 pro s'amparu de is minorias linguìsticas istòricas, in Àllai est abertu su Servìtziu linguìsticu sardu, contivigiadu dae is espertos de sa Sotziedade Cooperativa ''L'ALTRA CULTURA'' de Aristanis.
S'operadore de isportellu est a disponimentu de tzitadinos, istudiantes, insegnantes, assòtzios culturales, etc., pro cale si siat informatzione, aprofundimentu, duda, curiosidade chi pertocat sa lìngua sarda e s'impreu suo in is raportos cun s'Amministratzione Pùblica, pro consulèntzias bibliogràficas, sitogràficas e ortogràficas in contu de su sardu, pro consulèntzias in sa carrera didàtica e in cussa giurìdicu-normativa.
Su Servìtziu aberit ònnia chenàbura a mangianu, dae is 9.00 a is 14.00, in is locales de sa Domo comunale (in sa sala de su Consìgiu comunale).

‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸‸

Allai, 26 settembre 2014
È di nuovo operativo il Servizio linguistico sardo
Si informa che, grazie a un finanziamento ottenuto dall'Unione dei Comuni della Bassa Valle del Tirso e Grighine ai sensi della Legge 482/1999 per la tutela delle minoranze linguistiche storiche, ad Allai è operativo il Servizio linguistico sardo, curato dagli esperti della Società Cooperativa ''L'ALTRA CULTURA'' di Oristano.
L'operatore di sportello è a disposizione di cittadini, studenti, insegnanti, associazioni culturali, etc., per qualsivoglia informazione, approfondimento, dubbio, curiosità che riguardi la lingua sarda e il suo uso nei rapporti con la Pubblica Amministrazione, per consulenze bibliografiche, sitografiche e ortografiche sul sardo, per consulenze sul versante didattico e in quello giuridico-normativo.
Il Servizio è operativo ogni venerdì mattina, dalle 9.00 alle 14.00, presso i locali del Municipio (nell'aula del Consiglio comunale).

Servìtziu linguìsticu sardu Formato pdf 156 kb

Ufficio/Organo: Settore Amministrativo
Referente: Norma Deidda
Indirizzo: Via Ponte Nuovo 3, 09080 Allai (OR)